090506

Godmorning :)

drömde en skitrolig dröm om min klass fakktiskt så jag ville verkligen inte vakna, det var fint väder och alla var roliga och sköna, men jag vaknade ändå typ tjugo över elva. Har kollat på TV och smsat med Amanda, så jag ska dra till henne vid halv två och sen så kanske vi drar hit och sover, får se hur vi gör.
Nu är det bara 3 skoldagar kvar, eller egentligen inte. För på måndag är det enhetens dag så vi drar till Sigtuna med 7c, min klass och 9c. Sen går vi halva dagen på tisdag sen äre final i fotbollsturneringen men jag tänker inte kolla på den, drar hellre hem och sover eller nåt. Sen på onsdag är det bara städ dag och sen Torsdag avslutningsdagen!
sen har jag gått ut åttan! =)

Men nu ska jag fixa mej, bloggar mer hemma hos Amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0