090602

Sitter här och väntar på att min mjukisdress kan torka så jag kan börja dammsuga nu, har bara shorts och t-shirt på mej och det är kallt så jag sitter invirad i en filt och jag hittar inte mina stora mjukisar så det ända jag kan göra är att vänta. Och den har torkat sen typ elva tolv i morse -.-, undrar om man får tvätta en sån i maskinen ens?

I alla fall så är det bara 6 skoldagar kvar och 7 tidiga mornar kvar, det är helt sjukt vad tiden går fort! :o
kommer säkert vara skitdålig väder typ två veckor framåt så det kommer säkert regna på skolavslutnigen. Tänk om det ändå kunde vara fint väder en enda gång på skolavslutningen?

Aja ska snart börja damsuga mitt rum sen när pappa kommer hem ska jag be honom visa hur jag målar väggen så ska jag måla för fullt sen ska jag dra iväg på dansen tror jag eller om jag bara stannar hemma och vilar upp mej inför onsdag, torsdag och fredag haha :p

äej nu ska jag checka mjukisdressen är den inte klar dammsugar jag ändå, vill får det gjort -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0