090609

hahaha, såg ni inlägget jag la upp tidigare idag? x) säääääääääär hahahahah

äej men jag var med Amanda hela dagen, asså det finns INGEN  som jag kan ha så kul med, Amanda är bäst! Först gjorde vi ingenting, käka mat haha, sen drog vi och köpte honungsmelon och efter det kommer hon in med en popcorn påse så vi börjar kriga haha, i säkert en timme höll vi på och jag stoppa upp ett popcorn in mellan hennes skinkor så låg den där ett tag tills hon märkte så hon toh ut den och började jaga mej med den, vi sprang runt i hela lägenheten och var som treåringar haha. Sen när hon städade så hade hon fram dammsugaren så jag ba, dammsug på min rumpa så det blir ett märke så kommer hennes mamma in och har kollat på oss hhahahahahahahhah.
aa sen åt vi donken mat och har spelat det heliga ballongspelet. Ooooch jag har plattat håret, det var åratal sen jag gjorde det känns det som!
Jaooo, det var min perfekta dag med Amanda den bästa

peace.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaahhahahahhaahhaa, det där med damsugaren var ju bäst xD

2009-06-09 @ 22:37:06
URL: http://ahellgren.blogg.se/
Postat av: Sufie

Jag märkte det, fett kul :D

2009-06-10 @ 14:20:10
URL: http://www.typsufie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0