090613

Goooodmooorning ;)

När jag gick och la mej kände jag mej som världens lyckligaste person, vet inte varför men allt är såå perfekt!
I alla fall så har mami, elidita och dennis åkt iväg och kommer hem på tisdag eller på onsdag, quee niice!
Så det är bara jag, pappa, alice och Christian som är hemma. Fett skönt!
Vaknade nyss, ska snart hoppa in i duschen och hitta ngt att ha på mej, sen ska jag ju hitta på ngt med Nici och Vicki, tror inte det blir Sigtuna, fett dåligt väder och så..
Jag vill bara ha en myskväll tror jag. Men vi får se hur det blir, ska vara med dom i alla fall.
Och senare mot kvällen vet jag inte vad jag hittar på, om det inte blir filmkväll nånstans som jag hakar på så får jag väll sitta här hemma med Alice och mysa, för Amanda är i huddik nu och Th, ja, är väll upptagen med sina andra kompisar, och tvillingarna är fortfarande borta. Men jag kanske är med Nici och Vicki hela kvällen lixom? =)
Vi får se helt enkelt.

Asta la vista ;)

Kommentarer
Postat av: stina & Moa

Hahah, vi vet att du saknar oss !

Men vi kommer hem imorgon ;)

<333

2009-06-13 @ 14:50:25
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0