090626

heej ;)

bloggade typ inte igår, men vi hade fett kul. Träffa först alla vid willys så vi köpte saker och så. Sen drog vi till db ch bada och hade feeett kul. Sen vid tio kanske halv elva, så drog vi hem till nici och satt och snacka, men var fett irriterad för alls föräldrar hade bestämt att dom skulle vara hemma klockan ett förutom typ mina, linas och amandas föräldrar.
sååå, vilket kul sommarlov där mina kompisar inte ens får vara ute till ett! :D
äsch, kommer nog fixa sej ändå, i hope so =(

i alla fall idag var vi på den dära skärgården med min familj, fick gå upp fett tidigt. Men sen så har vi badat och solat så det var väll mysigt att bara slappna av en dag med familjen=)
I morrn äre lördag, om jag inte hittar på nåt med dom andra.. nej juste, skulle kanske vara med Th stina och några till då, dom ville dra till döskalleberget dom med, men vi får se, har inte så mkt lust, har mer lust att bara bada i Moa och Stinas pool hahaha :p
men om jag inte är med dom så chillar jag väll hemma om jag inte hittar på nåt med dom andra

lägger in några bilder i nästa inlägg men det är drygt 100 bilder som vi tog såå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0