090628

hejjsan

det är verkligen SKITVARMT så jag har bara lust att dra och bada, skulle ju dragit och badat med Amanda, meen jag är sjuk... Har fett ont i huvet, så nu ska jag bara sitta hemma =(
men men, då sitter jag här i stället och pumpar Michael Jackson, finns ingen som han!
Igår drog ju jag och Th till Moa och Stina, på vägen dit frog vi in och köpte en aftonbladet haha och läste om Michael Jackson, och nu när jag kommer hem så har pappa typ köt expressen, så jag har läst fett mkt, och varje kväll innan jag går och lägger mej är han på nyheterna så sitter jag och mamma och dskuterar.
Asså hela den hära grejjen är bara så hemskt, man sitter och väntar på att det ska vara ett stort skämt bara, eller att han ska vakna ur en koma eller nåt, men han är DÖD
DET ÄR SJUKT, bara för det så ska jag ladda ner alla hans låtar och sitta och pumpa hans musik, han blir s överskattad när han har dött nu, MEN  DET SKITER JAG I, HAN ÄR FETT GRYM ÄNDÅ ;)


Kommentarer
Postat av: a

sv; jo, i blått typ ;)

2009-06-28 @ 17:13:53
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0