beat me, bash me you can never trash me,

hejjsan.

har suttit inne precis HELA dan, snacka om att jag missar solen hahah,
men men, brun är man ju redan så jag har egentligen inge behov av att vara ute, speciellt inte när man tittar på alla stackars små blekfisar som tror att dom är brun *host*, kissie.

i alla fall så äre fortfarande Michael Jackson som spelas här hemma, blir fett glad och taggad och peppad av hans musik, men det blir filmkväll hos Lina, säkert vanliga gänget, men får se om jag orkar gå dit, dom ska säkert se film då kommer jag somna om det inte är nån bra, men man har ändå inte träffat det folket sen torsdags så, äsch vi får se.

OCH JUSTE!
SÅG NYSS PÅ AFTONBLADET ATT MICHAEL JACKSON KANSKE HAR FEJKAT SIN DÖD?
såg ett filmklipp i helikoptern och det ser ut att kroppen rest sej upp, men det vore ändå lite. a dream comes true.
med tanke på vad Janet sa på den dära grejjen och allt, och jag tror han är stendöd.....=(

aja här är klippet.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab
låt det vara sant!, annars, vila i frid, M

Kommentarer
Postat av: Sandre

Den var riktigt bra, rekomenderar den :)



Fin blogg förresten :)

2009-06-29 @ 21:38:05
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0