betygen

haha, ni kanske är intresserade av mina betyg? ;)
fick faktiskt lite för mkt G men alla G ska bort nästa år. FIck till exempel G i Engelska men jag vet att jag kan MVG, det är bara för att jag inte har brytt mej, sitter bara där på lektionen och lyssnar på musik, har ens inte med mej mina böcker, pluggar inte till proven. Och dom flesta andra ämnena jag fick G i är sånna ämnen jag skiter i....
Men det ska ändras till nian!

Biologi - MVG
Engelska - G
Fysik - VG
Geografi - VG
HK - G (äckliga HK lärare, jag är värd VG!!!!! :@)
Historia - VG
Idrott - G
Kemi - VG
Spanska - MVG
Musik - G
Religion - MVG
Samhällskunskap - VG
Slöjd - VG
Svenska - MVG

ska ha massor mer MVG nästa år, kommer plugga järnet! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0