Chinos

Jag har inget att göra så jag kom på en grej som jag har tänkt på ganska länge.

Chinos, redan från första början har jag tyckt att byxorna ser lite konstiga ut och sånt, det är snyggt om man har på rätt sätt! Men det är det inte många som har kan jag säga..
Men till saken, jag har aldrig tyckt att chinos passar på tjejer, det är rent ut sagt skitfult på tjejer!
Men chinos på killar, yummie. Det är skitsnyggt. Speciellt på bruna killar, då är chinos ett riktigt tummen upp. Annars är det ett rikitgt nej på tjejer.


killbyxor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, chinos är killbyxor!!

2009-06-18 @ 22:36:21
Postat av: håller med

precis

2009-06-20 @ 16:48:53
URL: http://liippa.blogg.se/
Postat av: håller med

precis

2009-06-20 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0