Juuuni :D

hoola ;)

Första Juni idag, sommaaaar :D tänk typ halva året har gått redan, ett år närmare studenten dåra haha.
Slutar ju åttan nu, det har gått riktigt fort. Vill verkligen inte börja nian, då man måste börja tänka på allt gymnasie grejjs, nationella prov och inte vet jag -.-
Men men, Idag fick vi både glass och fika och på lunchen drog vi hem och käkade kina mat och sånt.
Sen så fick jag MVG på spanskan, typ 47/51 men jag satt typ fem minuter kvällen innan och pluggade lite, hahahha

nääej, men äsch har ens inte mkt att säga, är ledig i morron så jag ska ta en rejäl sovmorgon. Kan verkligen behöva det. Sen på onsdag äre fotbollsturnering jag och Th ska vara med och spela, stackars lag. Fast vet ens inte om jag kommer vara med, för dom har inte sagt någonting och i morron är man ju ledig så då kommer man på onsdagen vet inte vad man ska ha för tema ellr någonting, baad planed eller vad man säger haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0