klart

Har städat och dammsugit klart, gick fortare än jag trodde fast min lillebror hjälpte mej så det kanske var därför.
Sitter faktiskt fortfarande och väntar på den dära mjukisdressen, svårtorkad  -.-
Nu ska jag bara chilla lite, läsa Chic, kolla på kläder på internet, dricka root beer och smsa. Och lite senare ska jag hoppa in i duschenoch sen blir det mitt absoluta favorit program DHW! :D


just nu, sorry för dåliga mobilkvalitén, min kamera är pajj. Så fort jag sätter
på den står det objektiv fel vad ska jag göra? Snälla hjälp jag överlever inte utan
min älskade favorit kamera!<3

peace.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, men lämna in den på lagning elr nåt? ;P

2009-06-02 @ 16:23:44
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0