lite onödigt knostigt snack

sitter hära nu, kunde åkte till jonte och grillat där alla andra skulle vara men jag var verkligen skiitrött!
fast nu ångrar jag lite att jag inte drog dit faktiskt "/ aja,
har precis hällt i mej en hel pizza, och var inne och kollade på min mammas facebook där det står att hon och pappa ska till italien nån gång i sommar! :O
dom åker alltid utomlands, thailand för förra året, förra året frankrike och nu italien!

aja, sitter hära och är irriterad, men för vad vet jag inte....
eller jo kanske.

- min moppe är fortfarande inte inlämnad
- min kamera är fortfarande inte inlämnad
- jag är alltid pank
- jag vill ha en ny mobil
- måste STORSHOPPA så jag kan klara mej på sommarlovet
- vill att mitt rum ska bli klart

aa typ, nä nu ska jag skriva en lista på allt jag behöver =)

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: De va bra, men för mkt folk ;p

2009-06-27 @ 01:10:37
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0