michael michael michael och mer michael, jag har blivit galen

hejjsan,

drog aldrig och solade hahahha, satt inne istället fastnade på youtube om en doukumentär typ om Michael. Typ living with michael, tio delar så det har jag gjort hela eftermiddagen, så har jag väll lyssnat på musik, och bara suttit hära. Dennis kom upp med pommes och ketchup, han hade friterat dom perfekt! Krispiga på utsidan och fylliga och goda på insidan haha.
Fick sms av Niclas, får se om dom hittar på nåt ikväll, då kanske jag drar mej dit för nu har jag suttit hemma två dar i rad. Men vi får se.
Annars blire väll mera Michael hahaha, jag har blivit galen.......


förstår ni vad jag menar när jag säger att han inte alls är död? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0