nattugglan Jennifer

hejsan!

här sitter jag klockan tre och skriver, nattugglan Jennifer är redan igång, kommer ihåg förra året när jag var uppe hela natten och satt och snackade med en massa folk på msn en hel natt. Tider det asså, ska snart gå och lägga mej faktiskt.
Det var lite roligare på hope den hära gången, sprang runt lite först med Theresa och efter hope åkte jag Nici, Malin och Vicki hem till Vicki för vi skulle vänta på dom andra medans dom hyrde film. Sen när dom kom tillbaka hade dom hyrt transformers eller vad den heter, helt okej faktiskt. Det var då jag, Nici, malin och vicki, Erika, Sarah, Samira, Ludde, Niclas och Henke. Direkt efter filmen typ drog Erika, Samira och Sarah så vi andra satt kvar och pratade fett länge om typ ingenting, sjukt skönt. Och nu klockan tre skjutsade jag hem Niclas, han bor ju ändå så nära.
I morron är planerna att dra iväg till Sigtuna med Nici och Vicki, får se vad vi hittar på. Alla tre är ju panka typ, och det ska inte vara så fint väder heller, men det gör inte så mkt =)

Och juste, skänker en tanke till dej Amanda som spydde på grönan idag, inklusiv mina byxor, haha det är lugnt, stackarn =)

skriver i morron, ska försöka sova nu fast jag inte är trött -.-

Kommentarer
Postat av: Amanda

INTE KUL JENNIFER! :(

2009-06-13 @ 18:22:55
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0