regnet spelar ingen roll jag har kul ändå

tjuuu

kom nyss hem, har ju varit hos nici. Och först måste jag bara slänga några ord till Gud. TACK FÖR MOPEDER! har åkt runt idag som en tok och det hade inte varit lika lätt att ta sej överallt om det inte vore för moppar! Först drog jag hem till Vicki där nici oxå va, vi skulle bestämma vad vi skulle göra men det var ju inte så enkelt, det slutade med att vi drog till donken och hälsade på Jassa och Niclas när dom jobbade, sen åkte vi hem till nici och skulle vänta på henne när hon åt, och det var planerat en filmkväll hos Ludde där Samira och Sarah redan var. Men vi pallade inte ta moppen därför man i stort sett badar när man åker i regn. Så vi undrade om dom kunde komma till nici men nej nej. Så då kom Theresa och vi hade SKITKUL först kolla vi på film, sen så satt vi och pratade och garvade, och sen fick vi för oss att köra blindbock haha, det var verkligen skitkul. Fattar inte varför man har så kul när man kör blindbock lixom? Men äsch, man har roligast när man är som barnsligast sen skjutsade jag theresa till teatergrillen runt tolv, sen så åkte jag och Niclas hemåt och vicki sover hos nici, så nu sitter jag här fortfarande som jorden lyckligaste person.
 
justeja, Jorden bästa Sofia har fixat min design nu! Jag gillar den jätte mkt, fin och väldigt enkel! :D
nu ska jag bara skriva text på den sen sätter jag in den =)
äsh nu ska jag inte skriva aftonbladet, ses i m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0