SISTA FREDAGEN I ÅTTAN

Har suttit hära fett länge och vet inte vad jag ska skriva, men skoldagen gick fort, sista fredagen i åttan! Kommer sakna åttan fett mycket det här var ett av dom bästa åren! Men i alla fall så fikade vi på engelskan så jag och Th drog ner och köpte jordgubbar och cola. ooooch sen så har jag fått VG i matte som slutbetyg! Asså matte har verkligen inte varit något jag är bra på, jag har alltid varit trögtänkt och inte fattat någonting och skitit i matte, men nu i åttan sista terminen ville jag höja mej speciellt i matte för det var det svåraste ämnet, och kolla vad man har höjt sej i? :D
Är fett stolt över mej själv.
I alla fall så efter skolan drog jag och Th till ÖB och köpte en extra moppehjälm, eftersom Elidas moppe är lagad nu så behöver jag en hjälm som jag kan låna till mina kompisar för Elida kommer antagligen ha sin hjälm. Så det fick bli en billig skit på ÖB för 500 medans den jag har kostade 1200 hahaha

Jaao efter skolan har jag kollat på Stomp the yard, the tyra banks show och top model... medans Th har sovit i mitt knä hahaha
äsch pallar inte skriva mer, men min kamera ska in på lagning snart tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0