snart ska jag till amanda och chilla

åh vad jag är trött, och jag har faktiskt ingen lust att sätta mej på moppen nu faktiskt, vet inte varför men det är så kallt bara. Nu ska pappa laga lunch, jag hade ingen aning om att klockan var halv tre faktiskt...
äsch, ska snart till amanda och vara med henne och Theresa det blir väll kul!
Sen fram mot kvällen tror jag att vi tar med oss våra B&J som vi inte åt upp sist och en monster så ska vi va hos mej över natten, det blir oxå kul, Så i morron tror jag jag är med Amanda eftersom vi ska sova över. Onsdag blir väll slappdag om jag inte hittar på nåt med någon annan sen drar jag till Sara på kvällen =)

Men nu ska jag fortsätta fixa mej, kom inte så långt sist, hann sätta på mej mina jeansleggins bara, haha.
Nej nu skajag borsta tänderna, tvätta ansiktet, hitta någon tröja jag kan ha på mej, och ja. Sen så ska jag äta och sen drar jag till Amanda,

LATER ;)


ÅÅH,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0