still boring

jupp, har fixat lite i bloggen ska ha såhära tills Sofia har gjort klart designen =)
det blir hope ikväll, åker på moppen och ska hämta theresa och sen drar vi till hope och sen hem, härligt. Hoppas bara bensinen inte strejkar!

i alla fall så har jag gjort en ny kategor "seriöst prat" som jag kan ha när man inte har något att göra under sommarlovet, när alla andra vänner är upptagna, vädret suger eller en sån dag man bara vill vara hemma och vila. Då sitter man ju fett mycket vid datorn som jag har gjort idag.. Så det skulle vara bra med en kategori som man kan prata av sej lite?
so lets go. fast just nu pallar jag inte skriva så mkt, så nån annan gång suckers ;)
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0