today

Pratade nyss med mamalila(mormor) saaaaaknar sååå mycket, vill tillbax till Panamá till släkten och värmen och ååååh =( saknar feeeeettt mycket.

Men i alla fall idag efter jag skrev inlägget somnade jag, och när jag vaknade åkte mamma och Elida till kista, tur att jag hann följa med för jag hittade en avslutningstunika typ, och ett par leggins från bik bok. Ni vet jeans leggins fast dom från bik bok är mest leggins. Jag vet att jag är den sista på jorden som har sånna nu haha.
Jupphupp men nu ska jag ta något att äta, sen ska jag ta bort all tejp och papper som ligger i rummet efter jag har målat och sen hoppar jag in i duschen och efter det ska jag sova.
Bara 2 skoldagar kvar! HÅLL UT!

mmmh, jag ska ner och äta lite concolon eller hur det stavas hahah, see ya later aligator ;)

Kommentarer
Postat av: Amandada

har ni målat båda lagerna nu? :D:D

2009-06-08 @ 21:31:33
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0