090630

godmorgon!

uppe i tid känns det som även fast jag gick och la mej så sent, men det va för att Elida väckte mej och ville ut och sola, så jag har legat där ute i en timme så blev jag fett arg för man får inge färg i det här landet! Så jag dö svettades och gick in och nu sitter jag hära. Vill egentligen lägga mej och sova men det går inte.. då vaknar jag runt fem.
Vi solade med någon slags sololja typ, och jag har kommit fram till att jag blir som brunast när jag inte har någonting på, kanske lite body lotion. Men håller jag på och smetar massa solfaktor eller vad det heter, eller sololja och sånt då blir jag aldrig brun! Ska snart hoppa in i dsuchen och få bort allt det hära äckliga oljan.

aja, vi hörs =)


har lagt upp bilden förut, men helt okej brun är jag ju i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0