alot of pictures

hejjsan, har inte hunnit skriva något mer igår, men men.
Var med Amanda tog moppen hem till henne och var dära en stund, sen drog vi till mej och kolla på Step up 1 sen, satt vi vid datan, målade mitt rum och sen kollade vi på Stomp the yard och somnade runt halv två =)
Vi hade riktigt kul och mysigt faktiskt, I morron äre enhetens dag och vi har sovmorgon, på tisdag måste jag vakna lite tidigare för jag ska köra upp moppen till wheel corner innan skolan så ska dom laga bromsarna medans jag är i skolan så kanske jag kan komma och hämta den efter. Bajsa. Fast äsch det görinte så mkt, bara att jag måste åka upp själv. Th ska ta bussen, fast det kan vara skönt att åka själv någon gång oxå, det är ju mycket enklare att inte skjutsa :p
Men hära kommer bilderna vi tog igår =)

våran B&J

Step up 1 och B&J

Spelet som vi blev beroende av

Jag när jag målade

amanda målar =)

the hot amanda

(drivbild) Två nyduschade glada mulatter! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha juste.. jag är ju mulatt.. :D

2009-06-07 @ 22:33:07
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0