mysig dag med amanda och vicki

hejjsan =)

har inte skrivit på hela dagen men jag har ändå inte gjort så mkt, har varit med Amanda och Vicki och vi drog ut till Sätunaparken med jordgubbar och sånt och chillade feeeett länge. Sen efter ett tag drog vi och hämtade biobiljetter som vi skulle lämna till nici för vi ska på bio på onsdag några stycken, sååååå vi drog dit där var nici, lina, niclas, ludde och dom. Stanna och snacka lite och nu siitter vi häraa ;)


Vicki, jag och lite av amandas knäskål =)


amanda lärde sej köra moppe... igen


vicki, mandi och JENNIFER


LÄÄÄÄÄSK :D


jag och amanda på gungan =)


viiicki ;)


vicki och jag =)


victoria och jag =)


amanda =)


amanda och jag, lite mkt gungbilder kanske haha ;)


vicki och jag, sexy ass ;)

SEE YA LATER ALIGATOR!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

såna gungor är riktigt roliga faktiskt! (;

2009-06-22 @ 20:49:33
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vad mysigt det ser ut! :)

2009-06-23 @ 19:15:42
URL: http://flirtacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0