090607

Kollade precis på gossip girl, sista scenen var absolut finast. Fast jag kollade på den för några veckor sen. Sötaste och bästaste scenen!
Men men, har bara slappat idag och jag måste säga att jag verkligen behövde det. Nu ska jag bara duscha och platta håret, ta på mej min mjukisdress sen ska jag kolla på Stomp the yard tror jag.Har ju sovmorgon i morron till nio, vilket betyder att jag kan vakna runt kvart i nio, tar på mej kläder, borstar tänderna sätter upp håret i en knut och går. Sen kanske man kommer tio minuter försent men det gör inget, betygen är satta så det finns egentligen ingen mening med att gå i skolan dom hära sista dagarna.


Columbus Short - M M , I need some brooooown sugar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0