a little bit later

Sitter här just nu, har varit hemma och slappat hela dagen. Tror jag behövde det. I morron ska jag vara med Amanda, Theresa och Vicki kanske hänger på oxå? Yes, sitter nu och kollar på Desperate Housewives reprisen och snart kommer Greys Anatomy reprisen oxå. Missade ju halva sist för vi var och solade.
Ikväll så ska jag vara med Stina, Moa och Th, en liten filmkväll. Vi kanske ska va hos mej, jag har ju ett tomt rum med en säng i, så då äre bara ta ner TVn och en extra säng, massa täcken och kuddar och chilla =)
åhnej, nu kom min andra bror hem så nu är mina två brorsor galna och springer runt -.-
aja, ska snart lägga undan datan och göra nåt annat =)

ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0