090517

ojojojojojojoj vad grymma dom va igår asså!
hahaha, vi hade fett kul drog in till stan och letade efter vasagatan så när vi hittade dansens hus drog vi och käkade kebab men dom var fett sega på servera så vi hann äta i fem minuter innan klockan blev sju och allt skulle börja,
men dansarna var GRYMMA! tro mej det här behöve jag se efter alla kulturskolanföreställningar jag har varit på. Tack gode Gud att alla inte dansar som kulturskolan. hahah nej men mina vänner som dansar där är ju duktiga men själva koregrafin eller hur man stavar det suger..
men i alla fall, dom var klara vi typ elva så vi kom hem halv tolv. Jag var fett trött och ville bara sova men då hade Elida en massa kompisar här som satt i soffan som nu är min sovplats eftersom dom renoverar, där satt dom och kollade på Eurovision song contest, är inte insatt i det där men grattis norge i alla fall ;)
Och juste, var och solade igår med Elida var feeettt bruun så jag vågade nästan inte gå ut från rummet hahahha, men sen gick det bort lite -.-

idag ska jag snart åka iväg och dansa kommer nog hem runt fyra då måste jag plugga mer , sees ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa haha det är han ju, men han passar ju bättre i sin gamla? :)

2009-05-21 @ 11:23:52
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0