FIS FIS FIS!

hahahha, har haft SJUKT KUL  idag, hahahaha aaaaay.
vi har gjort lite allt möjligt men sen när alla drog hem från amanda så har jag och vickioch hon haft skitkul Jag kom på att en stor hejjarklack kvinnor står och skriker PRUTTA PRUTTA PRUTTA medans dom biffiga männen står och skriker FIS FIS FIS, hahahahahahhahaha jag har garvat åt det i ååååååår, vissa växer aldig upp vettni ;)
näej men ska dra och dansa klockan HALV TOLV i morron för den dära dansdramegrejjsen, är riktigt pissed off på det dära och det känns som att jag kommer få utbrott tusen gånger där eller så kommer jag sätta mej i ett hörn och sura, jag ska vara dära uppe från klockan halv tolv till klockan sju föratt öva på den dära grejjen som jag är med i tre sekunder, sjukt att dom inte kan organisera lite mera rättvist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FIS FIS FIS FIS FIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(

Kommentarer
Postat av: tina

finnn blogg=D<333

2009-05-23 @ 17:55:13
URL: http://justtiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0