FULLT UPP!

hahahaha, har inte kunnat skriva på RIKTIGT LÄNGE!
har haft en massa plugg och dans, har varit riktigt stressad, hade en stor SO uppgift att lämna in ett utkast på en novell i svenska och så ska jag skriva en uppsats eller vad man säger om en bok som skulle vara inlämnad i julas och lämnar jag inte in den påverkas mitt betyg -.- Sen så har vi spanska prov på tisdag + vääldigt mkt dans som jag måste träna in, säkert ska jag öva söndag,måndag, tisdag och torsdag men jag vet inte.
Och idag så ska jag och Th åka in till stan och kolla på nåt dancebattle grejjs det blir väll najs men hon svarar inte på mina sms hon kanske sover.
ÄSch skitsamma, har tagigt moppekortet nu, fick köra med två helt konstiga tjejjer, tack och lov att det inte varade så länge. Men nu måste jag vänta på att vägverket ska skicka en räkning så ska pappa betala, sen ska dom trycka kortet och sen skicka hem den, kan ju ta någon vecka -.-

äej nu pallar jag inte skriva mer, men vi hörs väll när vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0