I MISS

tjaa

åh, dagen började ju sktibra och jag var jätte glad, nu sitter jag här och surar -.-
är verkligen itne på humör och vill bara sova hela dagen i morron, vill inte vara med på den dära sucker produktionen den suger så myyycket och jag hatar den, alla mina repliker är helt sämst och jag pallar inte med de dära dramat, har lust att bara skita i allt och inte komma men det vore verkligen skit taskigt mot dom som går i min klass, och jag funderar på att inte visa upp våran rapp heller för sist gick det skit dåligt och jag känner på mej att det kommer gå jätte dåligt när vi visar upp oxå. Sen så la moppen av helt plötsligt. Och jag tankade i dag och nu har jag bara en fjärdedel kvar, Peters fel haha :p,

men nu ska jag inte sitta och tjura, efter att jag skrev inlägget drog jag och Th och valde färg till mitt rum, blev någon moccagräddsbrun färg haha, sen så drog vi till Stina och Moa och stekte på deras bakgård, men jag ville bli brunare så vi drog till brunos, kände mej inte alls brunare! hatar solen, man blir ju aldrig brun!!!!!! :@ ska sitta och steka med Amanda i morron! Men i alla fall så åkte vi till sätunaparken och fortsatte steka, sen kom typ en massa killar och så åkte vi till ekillas fotbollsplan och hängde lite, sen drog jag hem för jag pallade inte vara kvar, det var bara sååå tråkigt. Saknar verkligen våra gamla uppenätter med Vicki, Amanda, Theresa, Ludde, Isak & Rasmus, när vi hade SÅ KUL! asså det var riktigt obeskrivligt kul, höll på att pissa på mej varje gång, kommer aldrig glömma Jesper & Jonny eller vad det var och sen typ the ring vi brukade kolla på, sen när vi drog ut mitt i natten och tände på fyverkerier och vi hade fett mkt energidricka så man blev fett kissnödig, och vi körde typ jag har aldrig och åååh, vi hade fett kul verkligen, nu vet jag inte vad som har hänt men alla förändras, den saken är säker.....

oj, det blev ett lite annorlunga inlägg, sorry. pallar inte skriva mer nu, ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0