produktionen

heeej, har inte bloggat på fett länge :p, men har typ inte haft tid.
Moppen gnisslar FEEETT  mycket måste ju lämna in den så dom fixar den, det är fett irritereande, åkte på Annas moppe idag och det kändes såååå skönt när den inte gnisslade!

Men i alla fall så hade vi våran produktion idag, det gick bra faktiskt. Var ens inte nervös inför den, bara nä jag och Th skulle rappa då var jag lite nervös men det gick hur bra som helst och var bara kul så det kommer nog gå skitbra i morron när vi har två föreställningar till, tror jag?
Men i alla fall så alla i min grupp var ju skitduktiga!
meeeen nu ska jag sova för vi börjar extremt tidigt i morron, tio över åtta.
kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0