Hela fredagen

tjeena

har vaknat nu och käkat gröt till frukost, haha.
neej men jag tänkte berätta om min dag igår, känndes som jag hann göra en massaa saker!
Först vare skola, sovmorgon till halv tio det var skönt, så vanliga tråkiga lektioner. Efter skolan så skulle jag Th & Moa dra till connys så jag kunde sitta där lite men dom hade typt stängt så vi bestämde oss för att dra till valvet på en gång så att dagen inte skulle bli så stressig. Så jag, Moa, Th & Stina drog dit satt där en stund kanske någon timme sen smsade Elida mej och sa att hon har kört hem min moppe, så vi tog bussen hem och hann köra en stund men jag var tvungen att fixa en massa saker för jag skulle direkt upp till hope och öva för dansen som vi dansade på utmaning.
Sen drog jag upp dit Ludde satt oxå på bussen så åkte med han. Och seeen såååå såg vi alla band och hahaha när dom var på scen och skulle öva så vare ett band ni vet SCREMO eller hur man stavar dom heter typ dark forest of north eller nåt sånt dära töntigt, så jag öppnar dörren in till stora scenen så hör jag hur han skriker som jag vet inte vad, fick panik så börja jag skrika det kom tårar i ögonen ni vet så kutar jag och Theresa ut där ifrån och rakt in i ett par killar som börjar garva, haha men har aldrig varit med om nåt sånt äckligt, usch sök upp dom på youtube dom finns säkert där SKIT DÅLIGA! Sen vare ett Africa band som var ASGRYMMA! ääääälskar odm men jurryn valde inte dom till final utan dom valde dom dära äckliga scremo och några till, så då drog halva publiken. Sen var vi kvar där ett tag och vi tog kvart över elva bussen hem hur trött som helst.


Th & jag på bussen


jag och moa på valvet =)


Th & Stina på valvet... (geeks) hahaha


jag och min ÄLSKADE moppe, (snodde bilderna från Stinas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0