hemma idag

tjuuuu,

idag mår jag mycket bättre, fram mot kvällen fick jag skiiiitont igen så jag palla inte gå till skolan idag, men jag klarar av att gå i morron i alla fall, det är ju orientering och Th får inte gå själv, då lär jag aldrig mer träffa henne. Hon i skogen? ajajajaj. Så jag är på i morrn i alla fall, Om min moppe kommer idag så kanske jag lyckas övertala pappa att få köra den fastän jag inte har tagigt kortet än. Men vi får se, annars tar vi bussen =)
Funderar på om jag ska dra till connys och börja ida, men jag tror nt jag kommer göra det, får sitta där så länge jag kan i morron sen en stund på fredan innan vi drar te valvet och sen hela lördagen och på söndag ska jag dansa, undrar när jag ska göra uppkörningen :S
Har dessutom en hel uppsats om Kroatien att göra som ska vara inlämnad nästa vecka!
fuullt upp...
Till Th för jag pallar inte smsa.: Th följ med ner till connys efter skolan så frågar vi om du kan ta körkortet fastän du fyller år fjärde?
greys ikväll oxå lr?

aoooow, är fett sugen på en blåbärs smoothie, hmm. ska nog gå ner och fixa det nu.

seeya. peace

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA FÖR JENNIFER!

hahaha kmru ihåg när vi ALLTID gjorde smoothies? ;o<3

2009-05-08 @ 19:51:52
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0