091102

hejjsan.

leedig idag, fett skönt. Så jag hadehöstlov liite längre än alla andra! :) Sen äre ju prao i två veckor d är HUR CHILL SOM HELST! Fast måste ändå förbi skolan nån da och hämta matteböckerna -.-
Sen ska man ju börja på SO arbetet, kommer säkert få tid på praoen typ en timma eller nåt om dan att plugga i fall jag känner för d, så slipper jag göra så mkt när jag är hemma.  Och i morse när jag vak´na för jag var så kissnödig så jag höll på att skita på mej så när jag skulle gå tillbax och lägga mej igen så la jag handen på kudden först så vricka jag hela handen, men sen när jag vakna gör d inte ont i den utan d gör ont i nacken i stället! ;(
jaja d går väll över =) Ska ta nåt att äta sen ska jag nog titta på nån film eller nåt, vi får se :)


niclas som inte är så vig haha, och vicki när vi dansa nån dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0