091114

hejhej.

sov hemma hos Amanda från igår till idag, d va niice som vanligt :)
och juuuuste igår hände en grejj som jag inte kan skriva häära vad som hände. Men d va typ mest mellan Amanda och en person så vi gick ut så hon ringde och skällde typ ut han och grejjer, jag sa INTE ETT SKIT I TELEFONEN! eller joo, men då pratadejag på spanska så dom fatta ändå inte vad jag sa, och sen så får JAG inte amanda utan JAG får en massa hatsms, och sen en massa sms av personen hon skällde ut , han va typ rädd att jag va arg så tillslut började vi två oxå tjaffsa och allt blev bara bajs.
om ni läser de här så ska ni vet JAG BRYR MEJ INTE ETT SKIT OM VAD NI GÖR! VAD ÄR ERAT PROBLEM?! OM NI SKA VA ARGA SÅ VA ARG PÅ RÄTT PERSON JAG SA INTE TT SKIIIIT TILL ER, D VA AMANDA SOM DAMPA PÅ ER OCH SA MASSA SAKER SÅ SKICKA SMS TILL HENNE!!!!!!!!!!!!

sådära..... hahaha, nää men d är bra mellan den ena personen och mej, men det sista den ena sa va bara, fine, har ändå alltid hatat dej?
jaja, orkar inte prata om d längre, får se hur det blir ikväll..


ge mej sommar istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0