091119

hejjhejj.

har vart hemma idag med. Har tittat på Step up 2 typ och tagigt det lugnt. I morrn äre gymnasiemässa i älvsjö som gäller, drar dit med klassen runt tio i morrn så d blir en liten sovmorgon. niice.
Just nu sitter jag och försöker plugga SO, vilket inte går så bra, det enda jag gör är att sitter och läser igenom kriterierna och mitt arbete. Kan itne skriva mer, vet inte varför men jag kan inte jobba om det inte är riktig press. Visst har jag press nu.. men kan typ bara jobba dagen innan inlämning/provet är. Fast det skulle vara riktigt skönt om jag fick klart hela den hära So grejjen idag. Jag ska nog satsa på det, göra klart den idag. Får sitta i timmar om jag så måste. Får låtsas att jag ska lämna in den i morgon. Då är jag inte lika mkt stressad när jag ska lämna in Svenska recensionen eller vad det heter. Juste.. har spanska prov på tisdag, får hämta boken på måndag. Spanska är rätt så enkelt så är inte så nervös. jajaja, ska nog börja plugga nu.. Önska mig lycka till!


ni får en bild på Alice i Panama :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0