091124

tjaaaaaa!

jag är fett glad... har precis varit och dansat och nyss titta på dhw! (i looooove it!). Dock har jag kommit efter i pluggandet och kommer komma ännu mer efter eftersom jag ska dra och fixa naglarna direkt efter skolan och sen typ drar jag till Sara ganska direkt... och när jag kommer hem äre greys. fast juste har ju BARA so och svenska under dom hära två dagarna så jag hinner göra klart ändå! GREEEAT!
Idag efter skolan följde Amanda med mej till kista så skulle jag hitta nåt att ha på balen, hitta första bästa lackleggins och så har Elida massa tröjor hära hemma som är lite snyggare än vanliga. såå i'm gonna be cooool as i said.. hehe jag är inte så bra på engelska men whatever. I get my inspiration från typ... Nya bring it on filmen (hahaha) och typ centre stage...  Så d kommer bli nice ;)
ingen klänning här inte, pallar inte sånt. det är okej att ha klänning men. Tar kort i morrn på vad jag kommer ha på kvällen så får ni se. jajajjaja
ska hoppa in nu i duschen så hörs vi i morrn typ inte.. hehe i morrn på kvällen efter Greys!

+ att det är bara en månad kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0