091125

hejjsan fooook's! hehe, om man kan säga så? äsch.
idag stannade jag hemma från skolan för att göra klart min SO uppsats, var ju inte alls klar och behöve nästan en hel dag på mej för att göra klart så bättre att jag stannade hemma, men mamma blev typ pissed off.gaaaah ibland hatar jag att ha sånna föräldrar som ska vara så noga hela tiden med att man ska till skolan, så hon ba jag ska ringa din lärare och se om det verkligen är sant att du behöver jobba med det där.. man bah. men
"#¤%%&/(=? TRORU JAG STÅR HÄR OCH LJUGER ELLER VAAAAAAAAAAAAAAAAAAD?!?!?!?!?!??!

mm. nu fick ni lite fakta om min mamma......-.-
jaja, skola i morrn i alla fall.. sen ska Th fixa mina naglar efter skolan, eftersom vi inte hann det idag. Sen drar vi hem och fixar oss 2sammans.. haha, eeh. aa. tittade på Greys idag och det är såå sjuukt bra. Assp jag fattar inte hur kär man kan vara i TV serier. jajajaj, ska gå och lägga mig. Får hoppas på att det inte blir lika mkt plugg nästa vecka så jag får någon chans att ta lite bilder och uppdatera min väärdelösa blogg.. juste.. papi fyller år i morrn. 42 år, börjar bli en gubbe.. :( jaja vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0