091126

hejjsan!

allt bra? med mej är allt fin fint! är på ganska så bra humör.
var i alla fall i skolan idag, d var rätt chill dag asså... drog till prima på lunchen och käka kebabrulle med th, sen la vi oss och sov i ett solarium haha. drog direkt till salongen efter skolan så fixade hon och hennes mamma mina naglar, hem fixa sej, fira papi lite.. sen drog vi till balen. det var fett segt och inte alls kul. Eller aa folket var ju såklart kul men musike sög och folk kan ju inte dansa.... hahaha, jaja.
i morron är jag ju i alla fall ledig så ska ta en lååååång sovmorgon! Sen måste jag plugga lite svenska men men. lägger ut bilder på hur jag såg ut ikväll =)


det hade jag, + ett par vita coneverse =)


yeeeaah.


och sådära blev naglarna, d är gelé så jag hoppas dom inte går av
så lätt så jag kan ha dom länge :)

nu ska jag sova eller titta på film, vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0