091128

hejjsan

har inte bloggat någo bra i know.
har bara inte orkat. men igår drog jag i alla fall till hope runt åtta, d va såndära café kväll så  va fett chill, dansa islutet som vanligt. alltid kul =)
fast haha, amanda käka nån himla rödbetsmacka så tappa hon typ rödbetssallad på nån stol, och gissa vem som sätter sig där? jo jag..... så de va nån röd/lila fläck på mitt linne precis vid röva :@ irriterande!!!!!!
jaja, drog i alla fall hem till th efter, jag, amanda, th, ludde, rasmus & henke. titta europe trip eller vad den heter... sen satt vi och och snacka läänge till typ galv fyra så drog rasmus och henke, sen käka vi som var kvar pizza mummaaaah, sen drog vi hem.. sov... så vakna jag och amanda hära runt ett kanske, hon drog vid tre och nu ska jag ta tio i sex bussen hem till henne så ska vi titta film eller något... ja ja ja, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0