1 advent

hejjsan..

igår hade jag och amanda väldigt mysigt till en film.. hahahahha låter fel, nejj men vi titta på nån film som va jätte bra. Sen så snacka vi väll bara lite. haha vakna idag runt ett, tittade på filmen igen och så har vi bara haft mysigt hela dan, sitter lixom fortfarande i pyjamas. Vi ska snart kanske dra och handla grädde så vi ska ha till varm choklad medans vi tittar på Gossip girl. efter gossip drar jag nog hem, dushcar och går och lägger mej för i morrn äre skola och en hel vecka framåt.. men just nu känner jag att det inte gör så mkt. Jag har sett världens bästa film som jag kan se varje dag fram tills skolan är slut. Sen äre inte sådära farligt mycket prov och inlämningar. Tror faktiskt att dom hära 3 sista veckorna kan blir rätt chill.. inte kul, men chill.
Ja, och så äre ju första advent oxå, 4 veckor kvar till jul, gaaah längtaaar! jaja, vi ska dra nu snart. vi höörs <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0