b a j s a p å s k o l a a a a a a a n

assååå neej, d är sjuukt.

är så trött hela tiden, har SÅ SJUKT MYCKET PLUGG ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TAVÄGEN!
har typ feeett många inlämningar, massa prov, en fett stor hk inlämning och det tar livet av mej.
Och d värsta är att när min svenska lärare som oxå är min mentor.. tyvärr. Vet att vi har typ FETT MYCKET! så bokar hon in en hemsk teater som vi ska se på torsdag från klockan fem på kvällen TILL HALV ELVA! TROR HON SERIÖST ATT JAG BAJSAR TID?!!?!?!?! HUR SKA JAG KUNNA PLUGGA?! HON TAR MIN TID FÖR ATT TITTA PÅ EN FEEETT B TEATER SOM INGEN ENS VILL TITTA PÅ! OCH VILL MAN INTE GÅ PÅ DEN, MÅSTE MAN SÖKA LEDIGT!!!! ASSÅ SKJUUUUUUUUUUUUUUUUUT EILLA SKOLAN!

sen balen SKA VA I AULAN?!?!?!?!?!?!?!?!? seriöst.... ekilla in my big fat full of poo ass!
ja.. jag har för mkt i skolan helt enkelt och blir tvingad att fokusera på det. Så jag tar bloggpaus tills jag bloggar igen haha.. jaja, vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0