091115

neeeeeeeeej, i morrn äre skola! jag ger VAD SOM HELST för att inte gå tillbaka till det stället, asså neeeeeeeeeej, jag hatar inte mycket men jag HATAR skolan av heeela mitt hjärta! jag får ont i magen bara jag tänker på skolan, lärarna och allt plugg :(
jaja, vi hade kul igår som vaanligt, sen vid typ halv tre eller nåt gick vi hem, jag, ludde, rasmus & th, men haha th hade klackskor och kjol och grejjor hon hade vart på nån tjejmiddag eller whatever. Så hoon var ju katastrof så vi fick gå i snigelfart för hon hade så ont i fötterna haha, såå d tog feett lång tid att komma hem.. jaja.
idag ska jag storstäda mitt rum som jag fortfarande inte har gjort. Sen ska jag sa om jag hinner med lite SO men framför allt ska jag plugga matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0