sent inlägg

hejjsan, hoppade in i duschen. Så nu har jag dushcat håret, skön känsla ska ni veta! haha
men men, i morrn blire prao, sen direkt efter ska jag dansa, så om jag får tid där emellan ska jag plugga oxå så jag ska ha med mej matte böckerna. Så d blir en såndära dag där jag ens inte hinner komma hem d e fett sad för jag hinner inte hälsa på min lillasyster, hon är min ögonsten, älskar henne! saknar henne alltid fett mkt när jag är borta eller så.
Jaja, på kvällen blire EMA! :D så jag och Th ska ladda upp med godis och chips och läsk, eller hon föreslog frukt idag. Men vem säger att man inte kan ha båda? ;)
fast vårat ända lilla problem är att båda är totalpanka.. då menar jag att vi inte har ett endaste öre.
Elida är skyldig pappa pengar & samtidigt är hon skyldig mej pengar och jag måste få dem pengarna för att betala Th och Amanda som jag är skyldig pengar, För th är skyldig min mamma pengar, och hon har inte råd förs hon har fått pengarna från mej... svårt d där. Men jag lyckas alltid samla ihop pengar. Ska försöka fixa d så fort som möjligt! jajaja whatever, väntar på att håret ska torka d e därför jag fortfarande är uppe :p

inlägget skulle upp igår!

vet att bloggen har blivit lite tråkig, ska lova att ta bilder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0