I try to reach for you, i can almost feel you, You're nearly here, And then you disappear

hejjsan.

har suttit i säkert en timme och försökt blogga men har alltid hittat en massa annat att göra på datan. sad sad sad.
jaja, idag har jag mest bara slappat, Hade behövt göra en massa grejjer som städa rummet, plugga.. eh ah. men det gick ju inte bra. Får göra det i morrn ska försöka lära mej prioritera rätt, innan jag sätter på datan i morrn ska jag ha städat rummet och gjort hela G nivån i SO och gjort ut hela blå kurs + halva grön kurs i matte........ eller inte hahaha, men d är i alla fall vad jag ska göra i morrn plus att jag ska S T O R S T Ä D A rummet sen ska jag ta en riktigt låååååång dusch.
jajaja, saknar mamálila och papáchencho feeett mkt, mormor och morfar för er som inte fattar d. Har kallat dom d sen jag va små, har aldrig sagt abuelo eller abuela låter så opersonligt. För i Latinamerika eller aa i alla fall I panamá så har typ ALLA ett smeknamn min mamma heter ju inte Vicky egentligen hon heter nåt fint som ni inte kan uttala :) haha


papáchencho & mamálila <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vivelka eller Vilkea nått sånt :P

2009-11-09 @ 18:11:04
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0