snart klar!

Nu har jag pluggat riktigt länge! exakt hela dan!
Är nääästan klar med Son, har skrivit klart alla rubriker, nu ska jag bara skriva om förintelsen i andra länder ni vet jämföra lite, sen slutsatser och källdiskussion sen är jag klaaar!
Fast jag måste läsa igenom kritirerna och fixa det som jag inte fått med, men helt ärligt tror jag inte att jag når upp till MVG. fast jag tänker nu och jag bryr mej inte längre! Om jag vill gå typ sam sam kommer jag in på vilken skola som helst. Dessutom kan jag fixa allting på våren också, mkt bättre om jag får VG nu för om jag gör bara små små förbättrningar under våren vår jag lätt MVG och det är dom betygen man söker in på..men men, så jag blir nog klar runt åtta nån gång om jag fortsätter konstant nu!yeeees!
då ska jag ta nåt att äta sen titta på en film, och sen ska jag sova direkt! är jätte trött!.
jaja nu ska jag plugga jääääärnet vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0