spotify, chips, rootbeer. you gotta love it

har pluggat nu ett tag, utan framgång käns det som men jag har fått till ganska mycket!
om jag tar söndag som heldag för plugg så blir jag nog klar med So uppsattsen och boken vi läser i svenska + 6 loggar & 2 diskussionsfrågor, Perfekt! Då kan jag fokusera på Spanska provet till på Tisdag och sen på Svenska rescensionen till på Torsdag. Juste... har ett matteprov oxå. Jaja, d fixar jag nog ändå!
Sen kom mamma och pappa hem med 2 root beer till mej och en pringles burk för jag hade pluggat hela dan typ. niiice, fast ska spara min andra root beer till ikväll, funtar på att se en film, tittade på 8 mile igår, och step up 2 idag. Så vi får se vilke de blir ikväll. jaja vi hörs.


bra musik på spotify, chips, rootbeer. i just love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0