yo tengo mi propio estilo

hmm. vetni jag sitter hära och funderar helt seriöst på om jag ska komma på skolans så kallade bal med bara typ, leggins och nån lite "finare" pösigare tröja.. jag menar jag tänker INTE komma med någon klänning som är värsta avancerade.. d kanske ni redan har listat ut, helst vill jag bara komma med mjukisar, eller baggy, sneakers, magtröjja hahaa, ne me typ linne eller nån stor tjocktröja, keps. och sen dansa dansa dansa.
Vet ni? Det blir nog leggins sen får jag fixa nån lite snyggare tröja eller nåt, sen K A N S K E klackar, men då kommer jag ha ett par connverse eller mina sneakers i väskan. haha


jag menar, come on?! vem klär upp sej för att vara i ekillas idrottshall?
jag bryr mej inte om vad ni andra gör.. jag har min egen stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0