091014

tjentjena.

hade ju sovmorgon i morse och d var SÅÅÅ SKÖÖÖNT =)
slutade en timme tidigare oxå, när jag kom hem så satte jag mej vid tvn och sånt sen kom amanda hem till mej och nu ligger hon och sover i min säng, som vanligt. Alltid när hon är här så sover hon i min säng...
haha. Tror jag ska byta design på bloggen nu snart, d är dax asså, har haft såhära sen sommarn, man börjar ju tröttna lite. Ska be min syrra fixa ngt snyggt hon är jätte duktig på allt som har med design och inredning och göra. Så har hon och hennes kompis som går på mikael elias startat en blogg om typ livet där... eller nåt...?
http://lifeatmetg.blogg.se dom har typ sjukt mkt läsare för att bara ha bloggat i knappt en vecka!

jaja, vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0