091017

hejjsan =)

hade kul igår som vanligt, dog till hope och hade kul. Efter det drog jag, amanda, th ludde och rasmus hem till nici. Vi tittade på någon konstig film men stängde av efter halva så satt vi bara och pratade, hade sjukt kul, och hahaha det är SÅÅ kul att göra ludde arg/irriterad, an börja snacka om mikrobiologi som ajg och amanda inte visste vad det var så vi frågade flera gånger och till slut fick han damp, gissa om vi dooooog av garv? haha
haha har lite bilder oxå fast dom är nere på min data och nu sitter jag på mammas data.
Och juste, igår fick vi höra låten som är intro för hela nyår så vi ska fixa en dans till den så första kvällen så dansar vi den på scen, dom andra kvällarna så komme dom ha filmat oss på lite olika ställen, plattan, märsta centrum och sånt så kommer det vara uppe på storskärmarna så vi slipper dansa flera gånger varje kväll. Det här kommer bli så gryyymt bra, så nu måste vi komma på en fett bra koregrafi till det, sen en feeett braaa koregrafi till michael jackson dansen ååååh jag läääängtaaaar! :D:DD

jaja, ni får lite bilder senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0