091021

hejjsan.

sitter här hemma idag igen men ska ändå iväg till skolan vid halvfyra på läxläsning, har ett prov som måste göras. För jag gör det hellre nu inna höstlovet och prao i två veckor än att skjuta upp det så man måste plugga om. Så ska jag hämta en bok som jag måste läsa ut 150 sidor till i morron + 3 läsloggar och en diskussionsfråga, så har jag fysikprov till på fredag.. jaja får hålla ut dom här två sista dagarna i skolan sen äre frihet i 3 VECKOR!
och efter det äre bara 5, eller 4 ½ vecka kvar i skolan så har vi jullov! :D Sen äre bara en termin kvar på ekilla sen äre sommarlov, och efter det gymnasiet. Sen äre bara 3 år kvar så har jag gjort klart hela skolan, YEES!
jaja, ska äta frukost nu, vi hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0