091030

hejjsan

har suttit ett tag vid datan men palla inte skriva. vaknade runt ett typ.
så idag ska jag nog bara chilla, sen drar jag till hope när jag får lust typ. Jag vet att bloggen har typ varit sämst dom här senaste dagarna. men men, pallar ju inte blogga hela tiden.
i alla fall så igår drog jag, th och amanda till centrum och hyrde film, hyrde någon skräck typ som hette rec. Sen drog vi hem till Th så kom Ludde och Rasmus, Så titta vi på American History x som Ludde hade med sej, den va fett bra! Sen satte vi på rec, den var ju... konstigt, trodde den skulle vara läskigare. Sen satt vi bara och prata så drog jag hem runt.. två?.. tre? jag vene, men då när jag kom hem satte jag på en film och kolla på brorsan. Så jag kom inte i säng igår förs vid fem!
Jaja, efter hope ska vi hem till ngn och titta på antagligen Barnhemmet, titta ju på den för snart ett år sen!

ye ye ye, vi syns senare ska äta frukost nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0